Thursday, September 18, 2008

Gila GOLF

Aku minat gila golf....

Tapi aku tinggal kat Malaysia.

Kalau kat US, semua orang boleh main. Bukannye eksekutif je main, tukang paip, kerani opis, semua boleh main.

Di Malaysia, semua orang kaya boley main.Member aku pernah kena perli " Aik? clerk pun boley main golf?" ada akai ka?

Aku nak beli barang kena budget. Orang tua aku pun budget gak. satu bag aku boleh beli 3 bag di US. Satu batang driver baru aku boleh beli satu beg, set penuh ( Dari driver hingga putter) di US. Sebatang wedge aku boleh beli 3 batang wedge di US. N please, dont talk to me about the currency exchange.

Bila la pak lah nak turunkan harga barang golf, ialah, hadiah kepada rakyat sebelum dia 'turun', hehehehehehe.....at least people will remeber sumthing good about him :)

No comments: