Monday, January 19, 2009

Kepala Hebat!!!

We're back on top, we're we belong!!! Hear that kopper?!!
Tapi debor gak, kaki aku dah bergoyang nak menyepak sofa sebelah. Tuptup, Berba dengan gaya penyelamat, the saviour ala2 the great Cantona, menanduk gol kemenangan......tidur ngan tenang aku lepas tu...itupun selepas siapkan assignment...

Pueh hati aku dapat belikan sumthing untuk wife....aku nak dia happy selalu....

Rumah aku dah siap, tinggal CF ngan nak amek kunci ke lagi.....tak sabor aku ni yeop!!!

Aku dah lama tak main golf nih......rindu lak ngan pemandangan indah dari atas tee-box...ini semua gara2 diakhir semester...banyak keje siot....

I'll be back

2 comments:

Budu said...

Bro...

takpe..abiskan dulu exam ke ape ke untuk sem ni, pastu baru la kita berentap heehhe....aku rasa cam dah cukup prepare ni heheh iron pun dah best training pun rasa cam dah ok ni..tinggal nak ajak kawan2 je heheh...good luck

adios..

Anonymous said...

thank you...