Tuesday, March 02, 2010

Lebih rendah dari binatang..

Pompuan jenis ape yang sanggup biarkan anak didera oleh teman lelaki? dah sangap sangat ke? siap berlakon pakai tudung, nangis2 depan kamera?!! jawapannya, aku pun tak tahu, pasal babi pun jaga anak, so korang fikirla binatang ape yang lagi teruk. Hyena yang keje curi makanan singa pun sangat melindungi anak. lembu yang korang kate bodoh pun jaga anak.

Masyarakat ape yang sanggup biarkan budak ditendang depan mate? Imam jenis ape yang biar jemaahnye buat maksiat dan tak tahu ape? masyarakat dan imam yang mangkuk.

reda sikit marah....MU menang Carling Cup dengan selambe je...next in firing line...CL and EPL.

syok tul dengan lagu KRU ni......

2 comments:

Jorji said...

gua avoid terus citer2 tu..baca tajuk dan tgk gambar aje.

sebab kalau gua layan, dekat je kuala kubu tu untuk gua pergi dan terajang lahanat2 tu

Alke said...

wa nak cari alamat taman tue....mana tau jadi boss nanti, dtg lak mamat ke, sanak saudara org kampung tu ke...mau aku reject diorang dari apply company aku....tak bley harap..fucking selfish