Tuesday, April 27, 2010

Avatar

Aku rase Avatar taklah sehebat seperti yang diwawarkan. Tengok cerita dalam 3D? biasa je aku rase, takde yang istimewa pun. Jalan cerite? biase, cerita tembak-tembak, malahan aku rase warna biru tu adalah distraction kepada aku. Raksakse yang wujud macam dalam Trilogy LOTR je. So ape yang hebat? sebab, pada pendapat aku, media mesti support James Cameron, so, depa gunakan the media power untuk pengaruh penonton. cerita la semuanye positif, hari-hari setiap masa, gunakan segala saluran media yang wujud; SMS, facebook, Twitter, friendster......semualah....lama-lama korang mesti terpengaruh.....ialah, takkan nak guna pengaruh media untuk perkara negatif je kan? Percayalah, cuba korang kata, tanamkan dalam fikiran bahawa avatar hanyalah movie biasa, cuba.....

No comments: