Monday, May 16, 2011

Dunia Sehingga May 2011

1. Manchester United telah menjuarai Liga Barclays English buat kali ke 19, sekali gus mengatasi Liverpool yang pernah menjuarai liga sebanyak 18 kali.

2. Mark Lawrenson of Mirror UK menganggap Sir Alex lebih bagus lebih bagus daripada Bob Paisley and Bill shankley. Aku setuju. Tapi, fan liverpool tetap menganggap sebaliknye.

3. Namun, sudah pasti si 'Raja' kembalik. King Kenny sah menjadi pengurus sepenuh masa Liverpool. Game pertama selepas beliau menandatangni kontrak, Liverpool tumpas di tangan Spurs di Anfield. Itu setelah mereka menyaksikan Rooney menjulang piala untuk kejuaraan ke 19.

4. Arsenal, team paling bodoh untuk duduk di 4 teratas, termasuklah spurs, team bodoh kedua. Arsenal, yang berkokok nyaring pada awal musim untuk memenangi 4 piala, kemungkinan hanya mampu mendapat tempat ke 4, jika terus dengan prestasi hambar. Spurs pula, tumpas di tangan Man Shitty, dan menyebabkan Shitty layak ke CL. Shitty tak patut ada!!!!!

5. anak aku makin nakal dan alhamdullilah cargas!!!

6. hampehhhh..hilang idea aku.

7. errr....saudara Osama bin laden telah berjaya dibunuh oleh Seal team 6 dari USA. cam gempak je story White House. macam2 cerita dikeluarkan untuk menjatuhkan arwah Osama. dia dah takde, lu orang berani la!!!!

8. Libya terus dibedil NATO dan penentang Muammar Gadaffi

No comments: