Thursday, November 30, 2006

BIAR BETUL KORANG!!!

Aku ade bace, aku ade terdengar yang program menghantar angkasawan menggunakan space shuttle Russia akan melibatkan permainan batu seremban, lukis batik dan buat teh tarik. Betul ke? Kalau betul, ini aku tujukan kepada mereka yang terlibat...


KEPALA HOTAK KORANG NAK BUANG DUIT RAKYAT!!!!!
Ape la korang nak buang duit camtu je, kalau antar tu untuk buat kajian untuk memaju dan memakmurkan rakyat Malaysia takpela gak, takat nak promote permainan tradisi, buat je kat bilik anti-graviti kat NASA tue....
Apela Benak sangat orang2 kat atas tue...kalau ye pun nak menjilat bontot jangan buat depan rakyat, muntah nanti!!!
NI satu lagi pasal Rufaqa nie....JAIS nie bior bebenor mengatakan ajaran diorang sesat, sesat dari ape? dari islam hadhari? Jangan pakai cakap je, buktikan, korang ingat Islam ni cam belajor kat KBSM tu ke? Aku bukan pengikut Arqam dan dulu pun marah gak ngan Arqam nie, tapi diorang sembahyang, ajak orang pada kebaikan, ingat Tuhan, ingat Rasul SAW. takde pegi disko, akde minum arak. Apa salahnye kalau nak pantau tu senyap je, muzakarah ngan Abuya, tanye betul2. Aku rase sebab bisnes diorang naik, tu yang ade yang mencucuk tue...dari sibok kejar rufaqa, baik kejar orang yang derhaka terang2 ngan ajaran Islam, depan mata kan banyak!!! KAlau fitnah korang tabur ke atas Rufaqa, aku takkan maafkan korang dunia akhirat kerana korang memperbodohkan aku dengan percaya bahawa Arqam itu salah!!!!! Menganiaya orang yang mengajar kepada kebaikan!!! Sampai tahap nak samakan dengan ajaran KRISTIAN, MEMANG KURANG AJAR!!! Kalau Rufaqa tak bersalah, korang tunggu je la Azab Allah SAW!!!!! Kalau korang (JAIS) betul, takyah nak takut ape2!!

No comments: