Sunday, February 08, 2009

Derhaka? Berani sungguh.

datuk Nizar,
Jangan menderhaka, ko memang dah buat silap dari dulu, ko hanya puppet master.
Cina DAP dan Melayu PKR tak buat demo, Melayu Pas je buat. Jangan menderhaka, jangan ikut Cina dan Anwar. Ikut kata PAS.
aku dah naik menyampah tengok kelakuan ko, accept defeat, buat strategy baru. Jangan jadi Anwar. biarlah macam mana sekali pun ko tewas, accept the defeat. Biarkan BN berkokok.
Ingat, setiap benda yang berlaku, ada rahmah dari-Nya. Aku tengok ko tak berpegang pada itu pun. Ntah, ko ni kaum Muda dalam PAS kot. Malu dengan Kedah n Kelantan. Tak dapat terima kenyataan.
Aku tak dapat lupe muka ko n Anwar mase Bota lompat masuk PKR. Masuk PKR lak tu. kalau PAS tu, aku percaya lah....ini masa PKR. Gembira lak ko, bila depa kuar, ko marah.Act of defiance konon, pooodaahhh......
Jangan percaya Anwar. He is a looser. Jangan sampai orang melayu lain marah, dah lah kami geram je tengok ngeh sebelah ko. Jangan samapi kami hilang hormat.Ko dilantik pun sebab dah takde orang melayu yang baguih kat EXCO Perak tu, kalau tak katak dari behrang yang naik, ingat tak?

Kepada FAM pula, letakla jawatan. Korang semua dah obsolete. Termasuk la khairy jamaludin tu. Namanya belajar di Oxford, benda macam ni pun tak boley bagi idea bernas. Tak payah la berangan nak pergi WC kalau akar umbi teruk sangat. Tak payah lah buat liga lagi. Sebuk pegi UK, pegi je la Indonesia, tengok environment bolasepak sana. Tengok stadium dan fan diorang. tak payah sebuk2 jemput Man United or Chelski.

Kepada Man United, teruskan perjuangan anda, its yours to loose.

Aku nak main golf la sok.

No comments: