Sunday, February 22, 2009

Whats Left Behind.

Welcome back Grissom and friends, without Warrick. Season baru nie dimulakan dengan epsiode sedih. Sedih bangat!!

Aku sorang je, Wife balik kpg, MILaw sakit. aku ade kelas Saturday and Sunday. Makan semua fast food. Malas nak kuar, duk umah lagi best. layan Underworld 3. Tapi, aku memang malas kuar umah, kecuali pegi range or main golf. Kalau kuar sorang, hanya untuk beli barang saje. Dah dapat barang, balik terus. rekod aku kuar KL, kuar dari Bangi kul 11 am sabtu, Balik bangi 12.30pm, beli CD kat Tommy. Kalau pompuan, agaknya aku nie anak dara sunti kot, hehehehe. Kalau ada wife aku je baru kuar lama sket, maklum la pompuan. tapi yang bestnya, senang aku nak beli baju tuk gi keje. aku nak menyemat, tapi kalau sensorang tak tau. So wife akula banyak menyematkan aku, Barula skang nie, dah level 31 nie, gheti sket nak beli baju, hehehehe, kalau tak, yang aku gheti beli baju hitam, black la konon, hehehehe

Beb, bila dengar balik koleksi CD lama aku, nostalgia memegang gitar kembali. Teringat zaman jamming ngan Roi, Abang, Amir, Lan and Jibeng. Kami lah yang mempelopori konsep 3 gitar rythm sebelum Maiden, hehehehe. Masa tue, jamming mesti pukul 10 keatas, 2 jam. lagu wajib; ACAB nye lagu, Wasted Years, the Troopers, gerbang kayangan, the business nye lagu, dan amir suka main Iron Man by Black Sabbath. Kira masa tu, semua layan arr....mari ape. Terkenang gak, Warlock, Ibanez jepang tu, effect2 canggih aku tu, perghhh....best arr. Kalu kewangan dah stabil, banyak ngat extra, I will start back this hobby.

Dunia dah nak kiamat.....banyak ngat dah salah. semua dah kena kencing, termasuk aku.

No comments: