Sunday, April 05, 2009

Jagalah Putting dan short game anda.

Beb, hari ni aku sudah masuk pertandingan golf di Danau. main partnership. So aku parner ngan bapak aku. Flight 1B, lawan flight 1A, merupakan dua orang hard hitter, bekas pemain hoki kebangsaan, En. Soon Mustapha. dia ni top zaman2 K.Embaraj la, Nor Saiful zaini pun masa tu baru nak naik. Gila beb, pukul driver meletup - letup jauh. Tapi, aku pun apa kurang nye, dengan cleveland xls 10.5 regular shaft kesayangan aku tue, selamba je aku sama distance ngan diorang, hehehehe. Tapi tang putting memang cam gampang la aku nie, nasib baik bapak aku power. Tapi orang tua aku kurang energy sikit arinie, semalam dia sudah main, nak nak pulak, buggy tak bley masuk , tak larat orang tua aku. Takpela, kira gempar juga la flight lawan. next time ade lagi.

1 comment:

Budu said...

Bro,

Dah banyak kali aku khabor....putting tu yang paling penting dalam game....70% beb. tapi takpe yang penting tee off lu sama jauh ngan dia org hehehe...xde la nampak beza sangat. so when our next game????heheh tak sabo nak main ngan kengkawan nih ....mesti lu da banyak improved....

adios