Wednesday, January 06, 2010

abg takut nyah.

benda yg aku takut selama ni, berlaku. politikus dan pentadbir FAMoron telah membuat decision ke belakang lagi. Pak Menteri pun terlibat dengan keje bodoh ni. Nak dihantar bebudak emas ke europe buat ape?! Biarla diorg main kat state, at least boleh bawa semangat kat team diorang. Baik hantar bebudak sekolah ke europe! Bodoh punye decision!

Ha, aku yakin dengan agama aku, aku yakin dengan iman aku, tapi aku tak yakin depa boleh jaga agama anak cucu aku. Knee jerk reaction ka, apa ka, bagi aku salah. Dato', u don,t walk the talk. Prinsip asas pun u tak boley ikut. belajar bagai nak rak dengan tuk guru. jangan nak membelah diorang je. Dah termaktub, diorang takkan ikut kita selagi kita tak ikut diorang. Sekarang dah banyak sangat bukti. Turun padang, bergaul dengan rakyat marhaen yang knee jerk ni.


S

No comments: