Tuesday, January 12, 2010

Post AJL

AJL dah habis.

Results sucks.big time. dari segi judges, mana generasi indie? By the way, depa dok cite indie, indie tu muzik ka? itu pun depa tak bley jawab. Bunkface tu dah terang - terang punk rock US style. Hujan tu dah terang2 rock ala Brit. So, indie tu muzik ka? kenapa Stacy tak bley menang? sebab dia bukan melayu? Sama gak la kenapa Jaclyn tak bley masuk final. dah dua tahun berturut - turut. ada gak la dia masuk final, duet la. come on TV3, takkan you all nak corrupt kan industri seni.

anyway, satu je aku rase best, AJL tu sendiri. bebudak yang masuk, memang kreatif. kira otai tak bley cari makan (kalau judges bercampur la, kalau puak diorang gak, pi mampus.) bak kata member pada member aku, sebelum acara bermula, aizat and faizal mesti dapat sumnthing pasai siti nurhaliza ada. apa cer?!!sebelum announce persembahan terbaik, kamera sudah fokus gambor aizat. apa cer?!!! konspirasi.fuck. suck big time. my ass.

p/s: aku bengang hujan tak menang ape pun. lagu kau dan aku tu lagu ape?

2 comments:

Jorji said...

hujan sucks! :P

show diorang malam tu tiru black eyed peas live in chicago for Oprah.

penciplak!

Alke said...

hahahahaha.....pasal depa la aku baru tahu flash mob. layan siot concert BEP at chicago! baby dalam perut bini aku pun ikut aku menari...kekekeke. anyway, aku memang harap Hujan menang sumthing, tired of all the mainstream, judges plak takde yang dari gen diorg. biasakla, always pin for the underdog