Wednesday, June 02, 2010

The Golden Spaniard






Aku tengok game Raul Gonzales Blanco pertama kali di tivi tige tahun 95. Sebelum tu, yang aku tau, kalau Real Madrid, player yang hebat ialah Hugo Sanchez dan Emilio "the Vulture" Butragueno.






First time aku tengok dia, aku dah cakap dia ni bakal menjadi hebat (hasil pengalaman menjadi manager di liga "championship manager").Memang dia hebat. Aku follow dia, dari zaman kegemilangan ke zaman kejatuhan dan kembali ke zaman kegemilangan. Dari zaman aku suka Real Madrid ke zaman aku menyampah ngan Real Madrid (jadi team kartun). Dari Zaman Perez ke zaman Perez semula. He will give all out on the field. He is the Player!!! He is the Spanish Golden Boy. Skang ni zaman dia dah ujung. Takpe, you'll be remembered becos you are the Legend, EL Capitan.






No comments: