Tuesday, February 07, 2012

Rock Kapak

Semalam aku bersama isteri dan dua anak dara ke Festival Dataran Nilai. Yalah, malam cuti, bawaklah anak2 berjalan (sbnrnya isteri aku yang ajak, kalau harap aku, duk rumah je lah). Nak buat cerita, ada mini konsert sekali, and masa aku tiba, pengacara tengah interview penyanyi Gravity.....fuhhh..ini sudah rock kapak!! so, layanlah satu lagu (tajuk aku lupe).....tapi lagu ni masuk final juara laagu 1992, zaman rock kapak conquer tu. Pastu, Brader Burn dari Meditasi. Meditasi ni ada lagu sedap gak, tapi aku lupe......sampai Shidee, aku balik.

Bangun pagi, aku order konsert Awie dan Ella di Astro. Layan braderr....apa yang aku nak ceritakan disini, suara Mat Rock ni memang power!!! Live pun memang power!!! serius bro!! kalau x power tu, bebudak band diiorang je tu.




Suara Burn Meditasi dalam MTV karaoke ni, sama macam yang aku dengar live bro!!

No comments: