Wednesday, February 01, 2012

2012

Salam blogs,

Tahun 2011 telah sebulan berlalu. Tahun 2011 merupakan tahun malas aku update blog. 
Tahun 2012, aku miss sebulan dah untuk kemas kini blog aku. Aku akan bertambah rajin.
Aku doa semoga impian aku tercapai bulan 3 ni, kemudian aku akan work out impian dan target baru.
Tahun 2012 ni, by hook or by crook, aku kena start buat the first 5 chapter of my desertation. aku ada lagi 3 tahun untk begelar doktor.

Bola
Nampaknya, Manchester United dicabar sengit oleh our noisy neigbour untuk perebutan takhta liga. Pencabar lain, seperti Chelski dan Arsengal, hanyut nampakye musim ni. Liverpool seperti biasa, memberikan harapan sahaja yang mereka mampu. 
Selangor pula di latih oleh irfan bakti. Musim ni Liga Super membenarkan pemain import, namun sengat pemain tempatan masih hebat lagi. Tidak nampak nama2 besar pemain import yang gah, kecuali Bosko Balaban, bekas pemain Aston Villa dan Croatia, yang masih diuji oleh Selangor.

Nanti aku update lagi, anak aku dah start minta perhatian memalam ni......

No comments: