Saturday, January 05, 2008

End of Tunnel


Is there light at the end of the tunnel? Or it's just a fucking fake and temporary lights?!!


Dah lama tak menulis blog. aku busy.


Aku baru balik dari Jakarta / Bandung. Aku nak bercerita tentang keadaan di Indonesia, in my point of view, for such a very short stay. Tapi nanti. Sekarang ni aku berada dalam situasi ala2 Krisis Misil Cuba. Silap2 nanti ada serangan ala2 peristiwa Bay of Pig.


Ohh..pasukan Sea games Malaysia berjaya mencapai sasaran pingat Emas. Diorang tempat kedua. Penkid gemok tu mesti tersenyum, "At least I have something to show to Pok Lah" Kata si Penkid gemok dalam hati.


Pasukan Syaitan Merah mempamerkan prestasi ala2 yoyo, tetapi lebih baik daripada pasukan Model Carlsberg dan pasukan Syaitan Biru. Pasukan Penembak Meriam masih lagi gah di persada tahkta setelah membedil semua pasukan yang berada di hadapan mata kecuali pasukan yang stadiumnya berada di Tepi Sungai, yang berjaya menyejukkan meriam pasukan Penembak Meriam. Kepada pasukan Syaitan Merah, teruskan perjuangan mu, aku akan sentiasa menyokong mu, akulah peminat setia walapun mantel mu masih belum mampu aku miliki, hehehehehe.....


Melihat kembali tahun 2007, aku tengok acara sabit menyabit di 18 lubang bersama pesaing2 ku agak kurang. Harap2 tahun nie aku dapat mebantu diorang dengan lebih kerap untuk menyabit rumput untuk tanah yang seluas 18 lubang itu.


Ohhhh...untuk si Toncet, kau telah mencabar aku ye......

2 comments:

zerobogey said...

Kalau ada kelapangan harap dapat join sekali menyabit rumput 18 lubang.

Alke said...

Takdehal bro, kitorang pun nak membanyakkan flight-mate