Wednesday, January 30, 2008

Iras2 Tiger bakal muncul

Banyak benda nak cerita, tapi aku ringkaskan je la :

1) Musim PGA 2008 sebenarnya baru bermula ( aku hanya kira musim start bila Tiger main je). Baru 1st tournament, dia dah menang over the field by 8 strokes. Itupun aku rase dia main2, sebab kalau tak salah aku, mase aku terpejam celik tengok Buick Invitational pagi Isnin tue, yang aku ingat by 14th hole, dia dah lead 11 strokes, aku dah ingat dia nak lakar satu lagi sejarah dah. Itu pun dia dah tunjuk magik buat putting stroke yang bak kata Nick Faldo, 'a mind boggling putting!!" Lu kena tengok beb!!! Kalau macam tu lah putting Tiger dan dia boley maintain the putting stroke in all Majors of this season, aku rase mau grand slam gak dia tahun nie!!!

2) Heath Ledger (pelakon yang naik selepas 10 things i hate about u) dah mati. Disyaki bunuh diri.

3) Manchester United terus mengganas. Arsenal mengikuti rapat. Yang hampehnye, MU v arsenal di FA Cup 5th round

4) Confirm aku kena praktis putting. Kalau GIR banyak skali pun, kalau par 5 boley buat 3 on skalipun tapi buat 4 putt, apekejadah!!!!

5) Aku akan disumbatkan ke dalam gym selepas ni. Kalau korang jumpa iras Tiger kat keramat ke, kat bangi ke, kat Staffield ke. kat Nilai ke, aku le tue......kekekekekekeke

6) Wish list aku tahun nie:
a) New 3 woods
b) New 60 degree wedge
c) New driver
d) A PUTTING MAT

7) Aku rase tahun nie aku nak beli motor le; I have set my sight on 2 models; Yamaha LC and Yamaha Legenda.Aku akan angkat salah satu, subject to bonus la......kekekeke

No comments: