Wednesday, July 21, 2010

Mampuihla bolasepak Malaysia.

orang dalam FAM memang bodoh. baca komen datuk ape ntah dari 'ganu. marah atas komen dari kay to the jay. aku bukan suka kay jay, tapi komen dia ada bernasnya. itupun diorang marah, bagi jawapan bodoh. mampuih la bolasepak malaysia. sekali lagi ade opening untuk setiausaha FAM, sekali lagi aku nak hantar CV. sekali ngan snap shot CM 1 sampai CM2010 aku hantar.

pagi hujan lebat.aku ade dua pilihan, naki kete atau naik motor. kalau naik kete, aku tak kena hujan, tak payah pakai baju hujan. tapi, ngadap jam dalam hujan....pergghhh, tak bley tahan bro, naik darah. Kalau naik motor, kena pakai baju hujan, kena hujan lagi, tapi tak de kesesakan.....
so, naik motor lagi bagus,,,ade freedoooommmmmm!!!!

Mana nak cari duit extra? Please no MLM.

aku dah lama sangat tak main golf........aku nak main golf balik. Mak, mana set saya?

No comments: