Thursday, December 30, 2010

Harimau Malaya lapah Garuda goblok!!


1. Malaysia berjaya menjuarai Piala AFF Suzuki biarpun tumpas di tangan Indonesia dengan 2-1.

2. Namun begitu, secara agregat, Malaysia berjaya menjinakkan garuda palsu si maling dari Indonesia dengan 4-2.

3. Ini kejayaan paling besar pernah dicapai oleh skuad Malaysia dalam masa 14 tahun. dan ini merupakan kejuaraan kedua skuad yang sama. Kejayaan pertama mereka ialah pada sukan Sea 2009.

4. Untuk pengetahuan si goblok dan maling sebenar dari negara barbaric dan anarkis seperti Indonesia, skuad yang dihantar rata-ratanya ialah berumur di awal 20-an. Paling senior ialah amri yahyah yang berumur 27 tahun dan paling muda seperti muslim ialah berumur 19 tahun.

5. Dan, fakta yang paling menarik ialah 10 orang pemain UTAMA tidak dapat bermain kerana kecederaan. Boleh dikatakan skuad yang menang ini ialah skuad pasukan kedua sahaja.

6. Bayangkan kalau skuad utama yang bermain, pastinya ramai rakyat indon yang bunuh diri dan cuba membunuh pemain timnas mereka apabila tumpas mudah.

7. Bayangkan, gonzales itu tidak melepasi muslim....lho.. siapa yang hebat ya?

8. di tambah pula, pemain2 Malaysia itu kebanyakannya produk lokal...wah! hebat dan ganteng gitu?!

9. Kepada Skuad Harimau Malaya, tahniah atas kejayaan anda. Anda telah memberi sedikit harapan di atas kegelapan selama ini.

10. Kepada K. Rajagopal, tuan memang terbaik. masih saya ingat kehebatan tuan membawa Selangor menjuarai Liga Premier dahulu.

11. Kepada Indonesia, jangan panggil kami maling ya.....cuba lihat rakyat anda yang datang ke sini, kerjanya merampok rakyat kami...apa, ga cukup makan di sana? jangan jadi manusia brengsek dan goblok, walaupun pada guwe, kamu semua udah jadi gitu.

No comments: