Monday, October 01, 2007

Cermin Diri Dulu la woi!!

Manchester United menang lagi, tapi 1 - o gak lagi, anyway with a reason, away game againts Birmingham. Tapi main tak best la, defend nampak kukuh, Striker memang mantap tapi lagi mantap kalu midfield dahsyat. Aku tengok Scholes slow sket laa....Carrick pun tak menyerlah sangat..Giggs lagila. Nasib baik la Tevez, Rooney and Ronaldo tu rajin gegile, tapi, lecehla kalu striker kena ambik bola kek bawah, senang2 defend lawan kembali ke posisi masing2. Sir fergie, percepatkan pemulihan Hargreaves!!!

Di Malaysia, ade suara sumbang lagi lahanat yang meminta Kerajaan Junta Myanmar membenarkan protes tentang demokrasi. What the Fuck!!! PAtutla Junta tu buek bodoh je, Malaysia yang mintak dan lobi. KOrang tau apa dia cakap? " Ek eleh, Malaysia nak suruh aku benarkan protest, woi Pak Lah, ko buek dulula, ko kasi rakyat ko protest, jangan tembak ngan peluru hidup, jangan tembak ngan pancutan air, aku nak tengok ko buek dulu, bak kata orang2 tua, cermi diri dulu sendiri laaaa......!!" Kerajaan kita nia makin lama makin tak malu dan haru biru...hampehh!!!!

aku ingat aku nak mulakan kempen menentang monsson cup la.....tak mendatangkan faedah langsung pada rakyat t'ganu khasnya dan rakyat malaysia amnya!! Aku ingat nak pakat2 ngan member haluan kiri aku yang lain.....welcome back boyyysss!!!

p/s : bini aku kat, "Dear, u ni lain la dari kawan u, U ni macam ade haluan kiri ari kawan2 u..." hehehehe...betul sayang, daru zaman matrix lagi...kekekeke

No comments: