Wednesday, October 24, 2007

AXN!!!!

Minggu lepas merupakan minggu yang penuh dramatic, full of action, as hot as AXN...

Tahun nie merupakan tahun pertama aku beraya ngan mertua, nice and interesting. Johorean really celebrate RAYA, they conducted marhaban on the 2nd Raya!! As for me, at least now I don't have to continue my sleep after solat eid mubarak. Kena gi raya beb!! What an experience!!

Doctor SMS selamat pulang ke bumi. Macam2 orang kata pasal doc sms. ade yang ngutuk, ade yang bangga. Ikut belah mana la korang wahai rakyat marhaen....

Man United terus mengganas, mula menampakkan permainan sebenar mereka. Cayolah!!!! Harapan untuk mengekalkan Kejuaraan EPL nampak cerah, tapi aku tahu, Target sebenar Sir Alex ialah The Holy Grail of Champions LEague tu, tapi at least tahun nie dia napak in control sikit la...

Akhirnya, Springboks berjaya menjuarai Rugby World Cup, menewaskan England dengan 15 - 6. Tapi takde try, penalty and drop goal saje. Nasib baik aku tak tengok game tu....mesti boring gile siottt.....(aku fanatik Kabeh Ireng!!)

Kimi Raikonnen menjadi juara F1 buat pertama kali dalam kariernya, dan yang pertama sebagai pemandu Ferrari. Tahniah!!! But hopefully, next year F1 will be more interesting in the race circuit, not outside, all rite bernie?

Anak aku baru celebrate hari jadinye yang ke-4 Ahad lepas, tapi we all held the party on Saturday, at her grandma's house. This was my 1st experience to. All her aunties (my sisters) came, they even gave her gifts. Aku pong tok bagi lagi...sabar ye si mata bulat......

BY the way, golf season is back!!!!

No comments: