Tuesday, October 09, 2007

HAMPEH LA KO BOCA IRENG!!!


Aku semalam berada dalam keadaan yang sangat baran. Sehinggakan diri ak sendiri tak dapat menenangkan hati aku. Hampir - hampir aku menjerit kepada ketua syarikat aku yang cuba membuat lawak di pagi hari. Terkejut member tu, kekeke.....

Walaupun Manchester United menewaskan Wigan Athletic dengan jaringan 4 - 0 ( Ronaldo 2, Rooney and Tevez), namun apa yang mengecewakan All Blacks tewas kepada Le Blues. Yang aku hangin tu, dah leading 13 -0, boleh kena balik 20 -18. Aku jumpa mamat yang masuk sin bin tu, aku taji kepala dia kat tiang rugby tu nanti. Hampeh!!! Tambah kecewa apabila Red Roses layak setelah membuat kejutan ke atas Wallabies (satu lagi hampeh, Gregan tu tak payah main pun tak pe!!), Southern Hemisphere tinggal satu wakil je, Springboks, and I'll root for them to win the World Cup, since they are the only team who managed to beat All Blacks during the Tri-Nation series. Go Springboks!!!!! errr...
Ingatkan aku untuk taji kepala mamat yang masuk sin bin tu!!! Pastikan kaki wilkinson patah di semi-final!!!

Walaupun aku sedih kerana bulan puasa akan berakhir, namun begitu ada sedikit kegembiraan. Bukan kerana Hari Raya, tetapi disebabkan oleh kemampuan untuk aku bermain golf semula.Dude, I miss my golf !!!

No comments: