Tuesday, October 02, 2007

Kesian Pak Menteri

Tora datang lagi!!!!
Saje je pepagi ni, bosan la gue....BTW, US won the president Cup, beatin' International 18 to 13, selambak jeTiger Woods main, macam tarak pape je Cup tu. Tapi, aku suke tengok Woody Austin, the 'old' rookie. Dia punye swing very the simple and looks easy. Bola dia memang straight, and back spin lak tue! Dasat la orang tue tu. Aku nak rekomen kat Golf digest untuk dapatkan close up swing Woody Austin nanti.
Semalam, Uncle Samy buat lawak lagi. Dia bilang, kerajaan mungkin akan mengharamkan motor dari menggunakan Lebuh raya. Kenapa Uncle Samy boley kata gitu ; yang tersurat - 4 motor besar kantoi racing depan mata dia. Yang tersirat - 1.Kalau aku charge tol ke atas motor besar, mesti aku untung pun besar gak
2. Kughang Ajo punye motor besau, aku kan menteri, mana boley ko poton aku!! Takpe, pasal aku menteri, aku kan buat rule ikut suka ati bapak aku!!! Jaga koghang wahai rakyat marhaen!!!
Itula ceghite nye.
Wahai la pak2 menteri, jangan la lebey2 koghan nie. Koghang naik pun sebab kitorang pilih. Korang tak terasa ke, rakyat makin pandai, korang makin bingai? fikir2 kanlah......

No comments: