Friday, September 21, 2007

Jose Mourimhp

Aku dah cakap dah! chek dah habaq dah! ambo ghoyak doh! Aku cakap sudah bah! Dalam posting ngantuk la gang, aku sudah merasa akan terjadi sesuatu di Stamford Bridges. Sesuatu yang maha dahsyat. Semalam, semasa memandu kereta untuk pulang berbuka bersama keluarga, aku mendengar perletakan Jose Mourinho sebagai pengurus chelski!! Yeaaahhooooo.....!!!!!!!! Lama betul aku menantikan saat ini, hehehehehehe.........sekarang aku nak tengok beberapa kerat true fan chelski....indahnya dunia ni ye......

Sebenarnya, tanda2 Jose akan meninggalkan The Stupid Blues sudah wujud sejak musim EPL yang lepas. Dalam keadaan terdesak untuk mempertahankan kejuaraan EPL, Jose memohon supaya si Yahudi Abramovich mengeluarkan sedikit duit untuk menguatkan skuadnya. Mamat yahudi tu blanklakan, "duit dah byk kuar, player yang jose nak semua dah beli, takkan baru beberapa player injured dah cuak, kata system bagus, every position ada 2 player, baru nak kejar Man Untd dah cuak ke?" detik hati Abramovich, sambil menidakkan permintaan Jose. Apalagi, Jose pun menjerit2 la, dalam TV, dalam padang, dalam suratkhabar dan sebagainya.

Tanpa diketahui semua orang, niat sebenar Jose ialah untuk memenangi the Holy grail of Europe football competition, The Champions League. Not for the club, but for himself. Kenapa? semua orang tahu dia menggelar (bukan digelar) dirinya The Special One (The Stupid One for me), that is why he badly want to win the champions league because he will remember by eveybody in the world and of course by the FIFA record book as the only manager who has won two title with two different club (skrang takde lagi beb, yang ada pun club yang paling banyak menang iaitu Real (royal) Madrid, yang merupakan antara calon untuk menang tahun nie). Lagipun dia menang tahun tu dengan FC Porto nasib je. Masa itu kelab gergasi Eropah semua tengah sangap, bley menang. Tapi bila kelab2 gergasi mula bangki (such as Milan, Barca, Munchen), Chelski yang baru nak bertatih terus terduduk tak mampu melawan. Aku rase lawan Arsengal pun tak mampu kot? hehehehe.....

Anyway, kehilangan Jose mungkin (read: mungkin je ) menjahanamkan Chelski.Dan memang aku tunggu saat yang paling best, Roman Abramovich pun blah, pergh, mau bankrap Chelski beb....hehehehe, lagu ku untuk JOSE

heyheyhey,
hohohoho,
hehehehe,
GOODBYE!!

baru 3 tahun takkan kecut ut jose...blah la lu!!!

No comments: