Thursday, September 27, 2007

Kalau Ada RM1 Juta


Kalau aku ada 1 juta Ringgit Malaysia :


1) Aku nak beli 2 biji rumah, satu rumah bawah (semi-d or terrace) dan satu lagi kondominium; buat pelaburan beb!!


2) Aku nak buat simpanan tabung haji dan ASB; tidak lupa invest kat unit trust dan beli saham direct. Tak lupe gak buat investment untuk isteri aku.


3) Aku nak buat simpanan untuk princess aku yang kecik tu, dah masuk universiti kang senang.


4) aku nak beli tanah


5) Aku nak beli lap - top dan desktop power


6) Aku nak beli gitar dan set amp ( The Beast dan Messa Boogie la bro!!)


7) Aku nak beli set home theater


8) Aku nak hias rumah aku cantek2


9) Aku nak sedekah amal jariah


10) Dan yang paling best, aku nak beli 2 biji kereta dan 2 biji motor;

a) Audi RS4 Turbo / BMW M3 super tuning / Subaru Spec WRC - aku mencintai kelajuan, I addicted to speed, damn!

b) Kereta SUV (kereta balik kampung) - Bini aku leh bawak gi keje juge

c) Superbike dan motor kapcai - motor gi kedai tapi standar modified beb, paling2 pun 125Z


Jadi, doa2 kan supaya aku bley dapat Sejuta!!!

No comments: