Thursday, September 27, 2007

Tabik Spring to Presiden Iran

Apala presiden Uni.Columbia nie, merendahkan martabat diri sendiri. I'll remember ur name Mr. Lee Bolinger. If we ever met, I'll give u a sweet smile before I spit your face and kick your dirt ass. If have the chance to visit your grave, I will piss on your tombstone (ala2 varg vickeness buat kat mayhem dohhh...)

Oi Bolinger, ko ingat Presiden Ahmadinejad bodoh macam ko ke? Mamat tu ahli akademik la bro, fisabilillah lagi, bukan macam ko and aku!!! Dia hero beb. Lu kutuk2 tak makan beb, beliau steady je.......Dua soalan yang dia tanye tak dijawab2 lagi oleh white supremacist , extreme christian evangelist and Zionist!! Lu orang memang lah pembohong, takut ngan bayang2 sendiri. agak2 nak cover malu, anto bom, manaci!!! baik takyah jadi polis dunia!!!

Kepada Tuan Presiden Ahmadinejad,
Tuan Presiden memang hero, hero untuk middle east! Selamba je tuan datang kat US, mana Bush tak cuak tuan. Dia pun tak sampai2 lagi keIran, tak berani pun jejak kaki kat Iran. Takut dibunuh. Memangla tuan hero, saya tabik spring. Saya doakan kesejahteraan tuan, keluarga tuan, rakyat tuan dan Iran. Malahan saya malu dengan tuan, kerana Perdana Menteri saya yang memalukan, namanye je pengerusi OIC, hal palestine pun tunggu masa nak jawab....agaknye sudah kahwin baru kut, tu yang terlupa. Tak pun dia bersekongkol dgn Bush. Celah mana Bush tahu pasal Islam Hadhari? Bahaya tu...

BTW, saya mintak2 la Pak Lah kembali ke pangkal jalan....tidak lupa supaya dia letak jawatan dari Pengerusi OIC. Ko boleh tidur banyak2 dolah. Aku rase Syed Hamid the Kodomo Lion mesti malu ke persidangan antarabangsa, asyik dengar org ngutuk dolah..kekekekeke...dolah - dolah, apsal la ko benak sangat......

Presdiden Iran lebih hero dari Superman, Spiderman.....

No comments: