Wednesday, September 19, 2007

Ngantuk la gang...

Sangap aku pagi ni, baru bukak pc terus lelap....zzzzzzzzzzz......Sedar2 bebudak opis dah ramai dah. kekekekeke...lantok la korang, aku ngantuk siotttt...

Champions LEague dah start dah :

Chelski draw dng Rosenberg (1 - 1)
Liverfool draw gak ngan Benfica (1 - 1)
Real Madrid menang ngan Werder Bremen (2- 1)
AC Milan menang gak ngan team mana ntah (2-1)

Aku rase riwayat the 'Stupid One' aka Jose Mourinho tak lama kat Chelski. Aku rase no english team will win the Holy Grail this year. so that mean Jose mesti kena blah punye. And aku rase tahun ni team sepanyol menang lak kot?

Tetapi, Manchester United telah bangkit dan akan tetap memberi tentangan terhebat dalam sejarah bola sepak dunia. Yang pasti Manchester United pasti akan memenangi Liga EPL Barclays sekali lagi. SKALI LAGI!!tepuk 8x!!

No comments: