Wednesday, September 26, 2007

Romper Stomper


"This is not your focking country, get out!!", amaran Russell Crow kepada seorang budak Vietnam yang sedang bermain skateboard di bawah terowong di Australia. Tanpa memberi amaran, beliau berserta rakan2 Nazinye yang lain, ade yang memakai red laces (ganas tu beb!), terus menghentak kanak2 Vietnam itu sehingga mati. Memang riot dan racist bro!! Aku tonton cerita ni, Romper Stomper, 11 tahun lepas. Cerita wajib untuk bebudak skins, tapi mase tue aku tak minat mesej yang disampai (konon2 sharp la time tue) cuma berminat pada pakaian dan style mereka, focking great mate!!!

Cuma bebaru nie, semangat racist (aku prefer Malaysianisme) muncul semula, gara2 pembunuhan 2 orang nyonya di Kepong. Suspek ialah 2 orang afrika (simply call as negro). Kalau betul diorang yang buek, then we have to do sumthing maaa.....takkan nak tengok je diorang memabukkan. Buekla apapun , janji diorang tahu negara ni sape punye kan? Dasar pendatang!!!! Tapi masalahnya, aku takut tersalah pukul, sebab banyak sangat mat parjo yang berlagak nak jadi bro diorang nie......tapi lantokla.....belasah gak!!!

my message is;


"THIS IS NOT YOUR FOCKING COUNTRY!!!"

p/s: aku tengah boring skangnie, tiba2 teingat lak kes nyonya ni, kesian anak2 diorang

No comments: