Friday, August 03, 2007

Gol and football


Wew, another 16 days to go sebelum aku pi berangkat ke Tanah Suci untuk penyucian jiwa. Well, ada juga sterbit rase kerinduan kepada Tanah Suci, aku rindu pada ketenangan, untuk ibadah. Yalah, semua apa yang kita buatkan ibadah kan?


Aku tengah membaca buku Malay Dilemma by TDM. Sungguh menarik tahap Orga the Killer whale!!!! Ape yang dia tulis dalam buku itu, diterbitkan, muncul dan wujud pada zaman aku. Aku mula percaya dia memang hebat (tapi takle sampai aku mendewakan dia, dia pun bukan maksum ).


Besok aku nak main golf. Tapi flight kali mencabar gak, semua heavyweight....tapi tu yang best tu, aku memang suke main ngan orang handicap rendah2 nie....challenging siot!!! Malam semalam berpeluh2 memperfectkan swing, sampai merajuk bini aku, sori ek sayang... dan aku rase swing iron aku dah ok cuma aku nak test kat fairway je, tak sabor aku!!! Tunggula cerita seterusnya...


Dan satu lagi, EPL season start this week, and this going to be my first EPL season as a husband...hehehehehe, menarik tu....the Opener, FA charity community shield. The Great Manchester 'The Devil' United vs Chelsea 'The Blues' at the new Wembley MIllennium stadium. Tak sabar rasenye....


No comments: