Tuesday, August 07, 2007

Kenangan Lame..........


Siot, pepagi perut dah buek hal!!! Kena tahan dari Jelatek sampai ke opis lak tu....perghhhh!!! Lega bila dah buang.......


aku dah lame tak tengok buletin dan berita. Malas la plak....tak abis2 cerita WPI, NCER, ada duit ka? Nak repair skool pun sakit. Tak pun cite pasal skool, budak tibai cikgu, cikgu tibai murid. Yang paling aku ngeri, cite bunuh dan rogol.....gilo apo rakyat Malaysia nih. Tapi satu je nak senang, perogol dan pembunuh ni, hukum bunuh atau pancung di khalayak ramai. Aku jamin mesti berkurang kes jenayah, bukannya takde langsung. Yalah, manusia zaman aku nie bukannya maksum, tapi, at least diorang berpikior jugak sebelum buat benda tak senonoh nie....


Bila dengar balik lagu 'England belong to me' by Cocksparrer, tingat zaman budak2 dulu, hehehehe, haru biru gak, konon2 skins la, oi! sana oi! sini, pakai baju Fred Perry, pergh,,,memang ganaz laaa.....tingat Megat (Magskins RIP), Bond Rovers (mana pigi dah) dan Roi Pearce (kawan aku, bukan Last Resort punya vokalis), kekekeke, lawak tul zaman tuh.... masuk U je, layan Metal, mula la belajar main gitar, lagu pertama yang aku main ialah lagu Sil-Khannaz dari album Gerbang Kayangan (album paling best skali!!!) pas tu layan lak Deicide (lagi best!!!!) Memang siok la zaman tu!!

Tapi dah kawin ni, kena la slow sket, layan balik rock kapak, hehehehehe, baru nak dengar balik Massa, Spring, ok gak la....rock balada


anyway, the best band pernah dengar :


1. Iron Maiden - (all)

2. Deicide - (especially Once Upon A Cross)

3. 4 Skins - (all)

4. ACAB - (Sharp album tu)

5. Sepultura - (All before Roots)

6. Helloween (Album Wall of Jericho)

7. Hammerfall - (Legacy of King)

8. Dismember - (Massive Killing Capacity)

9. Carcass - (Heartwork)

10. Slayer

11. Metallica

No comments: