Wednesday, August 15, 2007

Pompuan yang laknat

Aku angin betul semalam!! elok2 tengah bersantai dengan isteri tercinta sambil nonton cerita budak gemuk jadi kurus, dapatla sms dari seorang pompuan melayu yang bakal berakhir. Dia carut2 dalam sms tue, terkedu gak aku. Ayat2 yang kuar memang melambangkan kerendahan ilmu dia (takat spm je, tu pun ntah2 gred 3) dan kerendahan iman dia (menjatuhkan maruah suami dia). Perempuan laknat, nasib baik aku dah kawin, kalau tak, mampus ko aku kerjakan!! Kalau ko ilang pun, ko ingat suami ngan anak2 ko nak cari ko? Pi mampus la ko perempuan laknat, ko tu jalang pun tak layak ko tau tak? Kalau ko tak tobat, tak mintak maaf kat kuarga aku, aku doakan ko laknat sampai akhirat!!! Biar ko tak bahagia sampai mati!! Aku akan doakan supaya suami ko terbukak hati dan berani untuk ceraikan ko, dan aku jamin ko takkan dapat hak penjagaan anak ko nanti!! Aku harap2 sangat ko kena cerai talak 300!!! Ini harapan aku yang teraniaya!! ko hina isteri aku ye!! Ko hina isteri aku!!Laknatullah punye pompuan!!!

No comments: